Søknadsskjema momskompensasjon
Søknadsfristen var 1. september 2021.
Elektronisk søknadsskjema
Alle søkere skal bruke elektronisk søknadsskjema:
- Noen søkere vil få varsel når organisasjonsnummeret blir lagt inn. Det gjelder for eksempel om organisasjonen ikke er registrert i Frivillighetsregisteret, om organisasjonen er et aksjeselskap eller om organisasjonen søkte som underledd forrige gang.
- Sentralledd skal legge inn informasjon om eventuelt prosentvis administrasjonstilskudd i søknaden.
- Sentralledd vil få tilbakemelding om feil eller mangler i regnearket over underledd når det blir lastet opp. Det skal for eksempel dukke opp varsel ved manglende registrering i Frivillighetsregisteret, ugyldige organisasjonsnummer, om et organisasjonsnummer er lagt inn mer enn en gang eller om organisasjonen allerede inngår i en annen søknad.
Ta kontakt med Lotteri- og stiftelsestilsynet om du har spørsmål eller opplever problemer med søknadsskjemaet. Vi ønsker å hjelpe til.
Slik søker du
- Finn fram obligatoriske vedlegg og søknadstall.
- Klikk på lenken nedenfor for å åpne skjemaet.
- Logg deg inn via ID-porten.
- Fyll ut skjemaet og last opp obligatoriske vedlegg.
- Send inn søknaden. Kvittering blir sendt til organisasjonens meldingsboks i Altinn og på e-post til oppgitt kontaktinformasjon.
- Logg ut eller start på ny søknad.
Søknaden blir lagret automatisk underveis. Du kan derfor logge ut av søknadsskjemaet, logge inn igjen og fortsette utfyllingen senere. Husk likevel å sende inn søknaden før søknadsfristen! Vi har en streng praksis, og søknader sendt inn etter søknadsfristen blir avvist.
Søknadsfristen var 1. september.