Brukerundersøkelsen 2018 er i gang
Dialog med brukerne
Lotteri- og stiftelsestilsynet er opptatt av å ha en god dialog med brukerne våre, og formålet med brukerundersøkelsen er å få innspill som kan bidra til å videreutvikle og forbedre arbeidet vårt.
Kvantitativ undersøkelse
Denne gangen gjennomfører vi en kvantitativ undersøkelse, og det er lotteriverdige organisasjoner, stiftelser og frivillige lag og organisasjoner som har vært i kontakt med oss det siste året som får spørsmål.
Vi spør brukerne våre om de får nok informasjon, om det er lett å finne den og om lovverket og annen informasjon blir formidlet på en måte som er lett å forstå. Vi ønsker med andre ord å få tilbakemelding på om servicenivået vårt er som det skal være.
Kvalitet
Vi kommer til å bruke resultatet av undersøkelsen til å bli bedre på det vi kan bli bedre på. Målet er å være åpne, tydlige og tilgjengelige. Vi skal aktivt gi informasjon om retter, plikter og muligheter.
Kort sagt – vi skal levere kvalitet.