Lotteri- og stiftelsestilsynet gjennomfører i høst en ny brukerundersøkelse. Undersøkelsen skjer i samarbeid med  Epinion Norge AS, og blir sendt ut i siste halvdel av oktober.

Dialog med brukerne

Lotteri- og stiftelsestilsynet er opptatt av å ha en god dialog med  brukerne våre, og formålet med brukerundersøkelsen er å få innspill som kan bidra til å videreutvikle og forbedre arbeidet vårt.

Kvantitativ undersøkelse

Denne gangen gjennomfører vi en kvantitativ undersøkelse, og det er lotteriverdige organisasjoner, stiftelser og frivillige lag og organisasjoner som har vært i kontakt med oss det siste året som får spørsmål.

Vi spør brukerne våre om de får nok informasjon, om det er lett å finne den og om lovverket og annen informasjon blir formidlet på en måte som er lett å forstå. Vi ønsker med andre ord å få tilbakemelding på om servicenivået vårt er som det skal være.

Kvalitet

Vi kommer til å bruke resultatet av undersøkelsen til å bli bedre på det vi kan bli bedre på. Målet er å være åpne, tydlige og tilgjengelige. Vi skal aktivt gi informasjon om retter, plikter og muligheter.
Kort sagt – vi skal levere kvalitet.